fâzilet hadislerine zâif dersin eyvallâh ama evvelâ bugünlerde "geleneksel islâm" denilen tevâtürün samanlıkta kaybolan iğne benzerliğinde olduğu bu islâm anlayışının da müsebbibisin hocâ.
evvelâ nazım kıbrısi hazretleri ihtâr edmiş idi, devâmında sûlh içerisinde oldunuz ama balık baştan kokar.
evvelâ ilmühâlinden pek istifâde ettim, risâlelerini okudum, te'lif ettim ama seni anlamak zor iken sen, seni anlamayı daha da zorlaştırdın hoca.
tasavvûfi ekollere karşı olan eleştirilere cevâb vermeyib zaten bir kaç çapulcu dışında kimsenin dikkâte almadığı [mustafa islâmoğlu, a. bayındır, ihsan eliaçık, m. okuyan] insanlara kendince reddiye yabtın.
evvelâ tebliğ ve tâsdik inancın ve isteğin hâsıl ise bir zaman diliminde bizim gençlerimize anlat şu mes'eleleri.
seni dinlemektense ehlü-s selefi dinlemek daha da sâhih geliyor bana. binâenaleyh onlar zâif hadis kabul etmiyorlar. m. esâd coşan hocamızda kabul eder ancak sünnet saymaz idi. sen, ilmühâlinde, risâlende, bir zerrende keşf-ûl hâfâ gibi eserleri barındırıyorsun.
ilmî hassâsiyeti olan içinde şerhi gereken bir mes'ele.
gerçi siz selefi misiniz, sünni mi? o da belli değil hocam. çarşâf-ı şerif'i farz gibi kâbul ve makbûl eyliyorsunuz yâhû?
abdülâziz bayındır'a yaptığın reddiyeyi gerçekten de hâyretle ve sevgiyle izlesem de şimdi ciddiyetsizsin hoca.
her şeyin en iyisini allâh bilir.
vesselâm.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?