bu kuralın yanına bir de yapmanız gereken işi, parçalara ayırma alışkanlığı edinirseniz, yapacağınız her şey kolayca akar gider. Örneğin evi komple temizlemek gibi bir amacınız var. Bunu parçalara ayırıp, önce masamı, sonra yerleri vs vs tarzı böler, ardından 2 dakika altına indirip, bir yerden başlarsanız, gerisi geliyor.
Ben genelde zihnimde 2. 3. 4. İşlerin planını yaparım. Aynı anda yapabileceklerimi ona göre organize ederim. Bu şekilde daha rahat akıyor iş
kendi işini yapanlar olarak, kafamızda çok fazla şey oluyor, ne yapılması gerektiği başkası tarafından söylenen işlerde çalışanlar pek anlamıyorlar ama cidden yükü ağır, kafa ağrıtan bir yol bizim yolumuz.
Kendi işlerini organize ederken bir de başkasının beyni olup onları yönlendirmek de cabası. Sürekli konuşmak sürekli anlatmak ve öğretmek gerekiyor. Bu zihnin en müsait bir yerde boşaltma yapması ihtiyacını doğuruyor.
o yüzden buralardayız sanırım :)
Kesinlikle o yüzden burdayım