Her şey iyi güzel de tüketici hakem heyetine falan gitsen sonuç alamayacaksın ki. Tek çare olumsuz yorum yazıp ortalamayı düşürecek şekilde puan vermek kalıyor.
Olması gereken ise işletmenin müşteri memnuniyeti ekseninde hizmetini vermesi ve kimseyi mağdur etmemesidir. Olumsuz yorum aldıktan sonra şikayet etmek te yine bilgisayar çağının hastalıgıdır.
bir işletmeyi yorumla tehdit etmek
İşletmelerin hesaplarında elbette olumsuz yorumda olacak. Herkese hitap edemezsiniz. Aksine hepsi olumlu yorum işletmelerden şüphe duyulmaldır.
Sözlüğün hakkında kötü yorum yazarım diyeni bile gördüm ben ki bot hesaplarla başka mecralarda bok atmayı seviyorlar.
Bu da bilgisayar çağının hastalığı. Dolandırıcıların hepsi aynı yolu izliyor. Madur ettiniz yalanı uydurup, para iadesi falan fıstık istiyorlar, olmaz denince kötü yorum yazarım. Yazmazsan… bunlara yüz veren dijital çağın ben…
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?